I går fikk jeg 3 cd’er med bilder fra utdrikningslaget, og i og med at jeg har beskrevet dagen i sin helhet i dette innlegget, blir fokus i dag bilder og noen få kommentarer. Jeg har også valgt å unngå å ha med så mange av deltakerne på bildene, siden jeg ikke har spurt om det er greit for de å bli publisert på det o store internettet. Kos dere! 🙂
Lettere sjokkert, men dog forberedt, blir jeg hentet:

Fikk beskjed om hva jeg skulle pakke med meg, og jeg gjorde som jeg fikk beskjed om:

En nydelig bil skulle frakte oss til første stopp:

Første stopp var festningen, og der ventet S, A, H, C og E på oss. Vi hadde en nydelig picknic selv om været ikke var av det beste:

Så kjørte vi til “basen”, som var barnehagen der Cecilie og S jobber. Vi spratt champagne:

Og så var det ut på “geocachingtur”. Første post lå i minnepaviljonen på Rødsfjellet:

Og i tillegg til en pakke, lå det også bøtter der som jeg skulle gå på:

Denne balanseringen gikk overraskende bra 🙂

Vel tilbake på basen, etter å ha funnet noen fler poster, fikk jeg pakke opp den første pakken vi fant ute på tur. Og i den lå det rosa sokker og rosa t-skjorte:

Så skulle jeg styles av T E:

Ser ut som om jeg var lettere vettaskremt underveis der 🙂

Men jeg vil få påpeke at jeg faktisk har noe grønt i glasset 😉
Så ble nok en pakke åpnet, og jeg skulle få hodeplagg! Om T E misforsto underveis er jeg litt usikker på 😉

Oppakking av de siste gavene avslørte kjede, øredobber, armbånd og todelt kosedress:

Gloss og Pisang Ambon i skjønn forening:

Etter å ha skiftet, fikk jeg et ark med oppgaver:

Og da måtte vi på Rema for å handle inn til en treretters middag. Iført Cecilies rosa jobbgummistøvler ble antrekket komplett:

Bacon var en av ingrediensene:

Vel tilbake på basen ble det borddekking og matlaging:

Jeg vasket og delte poteter med liv og lyst:

For første gang (tror jeg) fikk jeg smake hjemmelaget blomkålsuppe, og det fristet til gjentakelse!

Desserten var bare til å dø for:

Det skal sies at vi hadde vaniljeis med revet Stratos og jordbær naturell til dessert også 🙂
Gaveoppakking med gjetting av hvem som var giver senere på kvelden:

Jeg måtte jo forklare underveis hvorfor de forskjellige hadde gitt det de gav, og kortet fra S A måtte forklares ekstra siden ingen av jentene, og heller ikke jeg, har møtt denne snille jenta fra nord 🙂

Når Eileif så disse bildene i går kveld, synes han det var fryktelig dårlig gjort å utlevere han på denne måten:

Og vi avslutter med et nærbilde av mitt fantastiske hodeplagg:

Nok en gang vil jeg rette en gigantisk takk til alle som var med på å gjøre dagen så uforglemmelig, dere er best!

Heidi: Jeg hadde en vidunderlig dag! Prøver å kose meg så godt jeg kan disse siste dagene, men hodet er fullt av ting som må gjøres og huskes, så det bikker lett over til stress merker jeg 🙂
Så ut som du hadde en flott dag. Kos deg de siste dagene frem til bryllupet også 🙂